torstai 21. toukokuuta 2015

#13 Ulkoilua

Moi. Ensiviikolla alkaa jo kesäloma meilläpäin! Ihanaa!! Kesälomaksi menemme mummulaan ja siellä sitten kesällä tapahtuu ihania asioita, nimittäin Minea (tai minä) saa sinne kanilan! Ajattelimme sellaista ratkaisua, että laitamme kanatarhaan verkkoa siihen ympärille, koska siinä ei nyt ole sitä ja navetta siivottas, ja Minea saisi aina minun valvovan silmän alla mennä navetasta kanatarhaa ja sisälle aina milloin haluaa. Yöt ja päivät se olis navetassa vapaana, ja kanaluukku olisi lukossa ja kiinni. Myös päivisin se olis kiinni, koska en Mineaa uskalla yksin päästää sinne, kun se voi kaivaa ittensä sieltä pois, tai kun mummulassa liikkuu käärmeitä, niin ne tulee ja tappaa pian minun rakkaan pupuni. :'(

No mutta joo, mennään niihin muutamiin kuviin, joita satuin tänään ulkona räpsiä. :D
Nää valjaat on ollut nyt kovassa käytössä. <3 nää on ihanat <33

Minea vihaa valjaita sisällä, tai ainakin meillä! :D








Mineaa jouduin aika paljon viemään laatikossa, kun se ei halunnut kävellä näin pitkää matkaa. :/ no mua se ei haittaa, ainakin kani meni samantien lepäämään kun noin pitkällä kävelyllä oltiin, pääasia, että kanilla ainakin on hauskaa. Minea sai syödä heinää (tuoretta) aika paljon, mutta ei liikaa. :)

Älkää välittäkö tosta villalangasta, mulla oli juomapullo siinä kiinni joskus matkoilla, kun ehdin jo hukata sen oikean pidikkeen jonnekin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, kommenttien valvonta on käytössä. :)