tiistai 5. toukokuuta 2015

#6 Ihan pikkiriikkinen tauko ilmassa

Nojoo siis eihän tää mun mielestä kauheen pieni tauko ole, mutta jos ei otakkaan huomioon tuota arvonnan mainostus postausta, niin sitten.

Siis anteeksi tää kanikuulumiset-tauko. Mutta aletaanpa sitten selittelemään pikkaisen meidän viikonlopun jälkeistä päivää, tai jälkeisiä. :3  Elikkä matka kotia (noin 11km) sujui hyvin, minun osalta, mutta niinkuin aina Minea vain stressasi koko matkan ajan. :/

Yleensä kanit kyllä autossa stressaa, mut ei ihan aina. Laitettiin myös matto Minean häkkiin, ja vaihdettiin vesikulhoon + ruoka vaihtui Selectiveen. Mun mielestä Selective on ihan ok ruokana.

En oo saanut aikaseksi edes mennä Minean kanssa ulos tälläviikolla! Siis, mun tarkoitus oli kuvata Mineaa ulkona, mutta eipä oo tullut kuuloonkaan (ainakaan mulla just nyt. )

No, kaitpa tähän jokunen kuva saadaan toivottavasti.

Nyt tällähetkellä Minea makaa sen häkissä, kohta olis mentävä nukkumaan ja kaikkee sellasta. :D ja voin sanoa, että en saa tähän postaukseen taaskaan Mineasta kuvaa. Huomenna teen kuvapostauksen! Laitan siihen huomisia ulkoilukuvia. :)

Anteeksi siis tää pikkupostaus taas, muttamutta.. ://

P.s Minealle kuuluu ihan hyvää. :) täällä se kotona vetelee ilmapallojen kanssa, ja ei tartte huolestua, Minea vain leikkii, ei sentään ala syömään niitä. :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, kommenttien valvonta on käytössä. :)