lauantai 2. toukokuuta 2015

#3 Ulkoilua

Tänään olin kanin kanssa ulkona 2 kertaa! Mineahan tykkää olla ulkona, ite menee ovesta ulos (no siis mä yritän saada sen menemään siitä ovesta ulos, ja aina se siitä meneekin) ja ulkoa kun tullaan, niin kani menee oma-aloitteellisesti (nyt tuli kirjoitusvirhe varmaankin, kun nyt en jostainsyystä muista sitä sanaa, tai miten se kirjoitetaan :D) sisälle. häkkiin juostaan ihan vauhdilla, että voi oikeastaan päästää kanin vapaaksi jo eteisessä, kun ainakin 90% varmuudella se menee suoraan häkkiin. Voi mun pientä pupua. :)

Mua harmittaa, kun mummulassa en voi kania pitää oikeastaan ollenkaan vapaana. Siis joskus voi, mutta sen perässä pitää mennä, ettei se mene minnekkään kiellettyyn paikkaan. Kesällä Minea varmaan täällä mummulassa asuu ulkona, jos vain saan sinne jonkun kopin, jossa on jokin lämmitys tai joku sellanen, paitsi jos kesäyöt on lämpösiä, niin sitten on aikalailla eriasia. Sen liikunnan takia käyn aika useasti Minsun kanssa ulkona, että se saisi liikuntaa. Mennäänpä takaisin siihen ulkotarhaan, elikkä kesällä varmaankin ostetaan komppareita (kompostikehikoita) niin Minea saa sitten olla päivät ulkona. Mummulassahan liikkuu käärmeitä kesällä, niin yritän tehä sellasen häkin ettei se pääsisi sinne ollenkaan. No, se voi olla mahdotonta, mutta sitten jos se liikkuu, niin kani on valvotun silmän alla ulkona. Mutta mennään niihin kuviin sitten. :)

Eli me hypeltiin esteitä (jotenkin) ja älkää dissatko mun ihania esteitä, en oo vaivautunut ostamaan, enkä tekemään ite, joten nää on tälläsiä viritelmiä. :D




Tää on mun mielestä niin hellyyttävä ja söpö. :) <3









Sori, tää heilahti. :/

Ja tääkin. :((

"Vauhtia! Tolla on joku herkullinen herkku!"
Joo, siis pahoittelen näitä esteitä, nää ei oo parhaita mahdollisia. Alan ehkä joskus tekemään ite esteitä, tai mä oon siinä niin huono, niin voisin alkaa ostamaan niitä, tiedän ehkä muutamia, ketkä tekee tilaustyönä esteitä. :)

Muistakaa sitten käydä kattomassa tänään ladattu video Facebookiin, ja sivun linkki on tässä. Videon kuvat on sitten varmaankin kaksi päivää vanhoja. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, kommenttien valvonta on käytössä. :)