maanantai 14. marraskuuta 2016

#37 R.I.P Pentu 25.09.2002 - 12.11.2016

Viimeinen kuva Pennusta perjantaina, kun lähdimme viettämään viikonloppua.. :(
      Niin äkkiä lähdit.
Varoitit hetken ennen.
Halunnut et rakkaitesi itkevän
itkevän hupenevaa aikaa.
Tulit ovelle vastaan,
varjonasi ystäväni,
pinnistit voimasi tervehdykseen,
kuin se tärkeintä maailmassa ois.
Kadun niin paljon
Hetkiä, joina en sulle löytänyt aikaa,
jota luulin olevan loputtomiin.

Kuva tammikuulta, kun kaikki oli vielä hyvin.. 

Aivan taivaan tällä laidalla,
on paikka nimeltä Satenkaarisilta.
Lemmikit, jotka ovat olleet täällä
jollekulle erityisen läheisiä,
menevät kuoltuaan Sateenkaarisillalle.
Siellä on kaikille rakkaille 
ystävillemme niittyjä ja kukkuloita,
joilla ne voivat juosta ja leikkiä yhdessä.
Ruokaa, vettä ja auringonpaistetta
on yllin kyllin, ja kaikilla 
ystävillämme on lämmintä ja mukavaa.
Kaikki eläimet, jotka ovat olleet
sairaita ja vanhoja, saavat takaisin terveytensä ja elinvoimansa;
loukkaantuneet ja vammautuneet 
parantuvat ja tulevat jälleen vahvoiksi,
juuri sellaisiksi, kuin ne ovat muistoissamme ja unelmissamme.
menneistä päivistä ja ajoista.

Pentu elokuussa..
Koskaan ei tiedä onko aikaa paljon vai vähän,
yht'äkkii se päättyykin jo tähän.
On paikkasi tyhjä ja korvaamaton,
ja kaipuu suuri sanaton.



Pentu viime talvena..

Jos niin käy,
että minusta tulee hauras ja heikko
ja kivut häiritsevät untani,
niin sinun on tehtävä mitä on tehtävä, 
sillä viimeistä matkaa 
ei kukaan ole estävä 
sinä tulet surulliseksi
- minä ymmärrän
älä anna surusi estää sinua
sillä tänä päivänä 
enemmän kuin koskaan ennen
rakkautesi ja ystävyytesi punnitaan.
Meillä on ollut niin monta hyvää vuotta 
tulevaa ei kannata surra
et haluaisi minun kärsivän
kun aika koittaa, 
anna minun mennä...

Vie minun sinne missä
he auttavat minua,
mutta pysy luonani loppuun 
pidä minua lujasti 
ja puhu minulle,
kunnes silmäni ovat sulkeutuneet.
Tiedän että aikanaan 
sinäkin huomaat sen olevan ystävyyttä 
jota minulle osoitat,
vaikka häntäni on viimeisen kerran heilahtanut,
niin kivulta ja kärsimykseltä 
olen säästynyt.
Älä sure sitä, että sen täytyy olla sinä
jonka täytyy tehdä päätös
olemme olleet niin läheisiä 
- me kaksi, näinä vuosina älä anna turhaan sydämesi itkeä..

Pennun hauta..
Lepää rauhassa rakas kissa.. <3 Mulla on sua kova ikävä.. <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, kommenttien valvonta on käytössä. :)