torstai 23. heinäkuuta 2015

#18 Uusia kaneja!

Moikka. Kaneille kuuluu hyvää, ja minulle vielä parempaa! Nimittäin meille tulee hoitoon kaverini kaksi kania, eli sama kaveri kenellä oli Minea ja Sani hoidossa meidän Kalajoen reissun ajan. :) puput tulevat lauantaina, vaikka tämän postauksen nimi vaikuttaakin jotenkin siltä, että meillä olisi jo pupuja kaksi tai useampi enemmän! :3 Voin vaan sanoa, että I am happy! :D

No pidemmittä puheitta menemme siis niihin kuviin joita olen nyt ottanut. Valitettavasti sitä Sani-kuvapostausta ei nyt tälläkertaa tulekaan, mutta sitten kun kerkiä/haluan sen tehdä, niin se tulee. Ja muuten, mun kuvailu on oikeastaan hiipunut kun haluaisin kameran (siis jonkun Canonin) mutta mulla ei ole sellaista, ja joudun tuskailemaan puhelimen kuvan laadun kanssa, että ei oikein nappaa kuvaaminen enää...

No mutta nyt niihin kuviin :)








Minä näyn tuolla taas pikkasen :D











Tässä kuvasaldoa. :) Jotkut on otettu eilen, ja jotkut tänään ;)



Ja pahoittelen kuvien LAATUA.. :(

1 kommentti:

  1. Okei, kiva :) menen katsomaan :3 ja anteeksi, en ole (taaskaan) huomannut kommenttiasi. Käyn nyt katsomassa aktiivisesti nämä kommentit :) ja kiitos vielä. :)

    VastaaPoista

Hei, kommenttien valvonta on käytössä. :)